Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару і повернення грошей У відповідності до положень Закону України «Про захист прав споживачів», споживач – фізична особа має право можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний: Перед початком експлуатації товару ознайомитися з правилами експлуатації; В разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – звернутися за роз’ясненням до продавця; Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації; З метою запобігання негативним, для споживача наслідків, стосовно використання товару – дотримуватися рекомендацій виробника щодо заходів безпеки та експлуатаційним правилам, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися умов безпеки, встановлені для товарів такого роду. Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх заходів і процедур. У разі, якщо причиною повернення або заміни стало неналежне якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе продавець. Якщо ж придбаний товар був належної якості, але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотню відправку здійснює покупець. У разі повернення товару, повернення коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування на розрахункові реквізити покупця протягом семи днів з дня отримання товару продавцем. Датою отримання вважається чек від транспортної компанії або дата підписання з обох сторін видаткової накладної на повернення. Вам відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо: • товар, немає недоліків, • не є новим, тобто був у використанні, має сліди використання; • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів • при перевірці якості товару були виявленні ознаки стороннього втручання або порушені інші умови гарантійного обслуговування; • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, повної комплектації товару
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.